رویدادها آرشیو خبر ها
مارکیزیو بازیکن مهمی برای یووه و ایتالیاست

مارکیزیو بازیکن مهمی برای یووه و ایتالیاست

شرایط ماه ها و روزهای اخیر کلودیو مارکزیو در یووه در کنار اعتراض کم و بیش آشکار نزدیکان این بازیکن باعث شده تا شایعات و اخبار زیادی در خصوص اینده او مطرح شود. در این میان آندره ا پیرلو که سابقه بازی در کنار این هافبک محبوب بیانکونری ها را دارد در حمایت از کلودیو گفت:

 

همیشه برگشت بعد از یک آسیب دیدگی جدی، دشوار است. مارکیزیو بعد از مصدومیت با مشکلاتی روبرو شد و همه می دانیم که برگشت از دوران اسیب دیدگی راحت نیست، او بازی های خود را انجام داده و همچنان فرصتی برای ارائه هنر و توانش تا پایان فصل دارد. فکر میکنم که او یک بازیکن بسیار مهم برای یووه و تیم ملی ست. برای برگشت به شرایط ارمانی و ایده ال زمان دارد و نمی توان به راحتی از نام او گذاشت.

 

اما بوفون

 

او به اندازه کافی بزرگ و مشهور است که بتواند برای اینده اش؛ خود تصمیم بگیرد. اما اگر او طی ماه های اتی تصمیم به کنار گذاشتن فوتبال بگیرد، می توانیم همراه هم جشن بزرگی بگیریم، با این حال او هنوز فرصت دارد و باید همه چیز را به جیجی واگذار کنیم.

 

وی در پایان به رقابت نزدیک یووه و ناپولی نیز اشاره کوتاهی داشت و تاکید کرد:

 

ناپولی خیلی خوب پیش میرود و یووه باید مراقب این تیم باشد هر چند بهتر از این تیم است، اگر ناپولی همین طور به پیشروی خود ادامه بدهد یقینا می تواند قهرمانی را از آن خود کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: